Tudózsidó | Sófár | Zsidónegyed | Sófárgó | Rádió Zs | Füles | Hírolvasó | jNews | Hírlevél | zsNet | @zsidonegyed.com | @sofargo.hu | Kapcsolat

Antifétisizmus - Füles videó

tudózsidó képe

Akarsz egy fülest? Többet is kaphatsz a virtuális zsidónegyedben. Elsőkézből. Fésületlen videofecnik.

Már megint hivatásos antifasiszták, majd rokonszenves antiszemiták közé keveredünk, ezúttal a Népszava székháznál. Még mielőtt elszunnyadnánk Bodor Pál (Diurnus) dekadens levelének felolvasásán, Deák Gábor hivatásos nemtommi szenvedélyes öltözködési tanácsaira riadunk fel. Magyarnóta kíséretében bóklászunk a kissé enervált közegben, közben elcsípünk néhány ballib notabilitást, meg egy pár teljesen érdektelen beszélgetésfoszlányt. Sajnos ebből sem derül ki semmi, ezért Dési János újságíróhoz fordulunk, akitől megtudjuk, hogy rosszulöltözött motorosok ellen tüntetnek, akik talán nem nácik, a kacsák viszont azok. Gonda Lászlót lefasisztázzák, de nem ezért kísér át bennünket a gójmotorosokhoz, ahonnan ugyancsak elhajtják. A tudózsidó viszont ijedtében bevallja a [url=]zsidonegyed.com[/url]-ot, erre váratlanul megszeretik. Mészáros Imre gójelnök nemzeti rockot karaokézik, ám tanácstalan, hogy miért nézik őket nácinak, ezért mindenkit beperel. Andrassew Iván alperes híres újságíró, viszont unja, hogy elpofátlanodtak a nácik, ezért nem érdekli a koalíció, bármit jelentsen is az. Végül kikosarazzák az ajándék szexbábut, mire a maccsók sértődötten elmotoroznak.

Füles archívum:

Névtelen képe
Csaba
link 16238 | Csaba (nem ellenőrzött), cs, 2008-09-11 17:42 | A hozzászóláshoz belépés szükséges elküldöm

Nos mindent összevetve senkinek nincs igaza!!!! Az aki magát zsidónak és az is aki magát árjának,vagy bármilyen más nemzet sarjának vallja nos az az ember kicsit elgondolkodhatna azon a tényen, hogy a Föld bármely lakójával lényegében rokoni, családi kapcsolatban áll, hiszen volt egy olyan idő az emberiség történetében amikor is az emberek a Földön összesen húszezren éltek plussz mínusz egy-két fő... Tőlük származunk mi emberek, vallás ide kiválasztott nép oda ez van... Az pedig szép és jó,hogy az emberek kitaláltak vallásokat, de sajna azok alapján kezdték el egymást gyilkolászni és a vallást használták magyarázatnak a gyiloksságok elkövetésére és !!!! a vallásban még nemegyszer fontos momentumnak is tekintik a gyilkosságokat, és ez sok vallási ágban is felfedezhető!!!!!!! Nos ha hiszünk annak a feltevésnek, hogy Isten valóban tudatosan és nem véletlenül teremtette az embert akkor nem akaródzik neki belepiszkálni a fejlődésünkbe, ha ezt a mai világot fejlődésnek lehet nevezni egyáltalán... Szóval el kéne gondolkozni egy-két dolgon mielőtt a másik nyakának ugrunk... Amúgy nem vagyok Darvinista, hiszek Istenben de nem hiszem azt, hogy a vallásokhoz bármilyen köze is lenne vagy kiválasztana valakiket...sorry de nem hiszem hogy lenne árja népcsoport... Sad Smile Ha valaki meg azt hozza fel, hogy "Dehát az ember színe fehér..." vagy valami hasonló az az ember nem igazán szeret gondolkodni, elmélkedni, hiszen rájönne, hogy mondjuk az emberek alkalmazkodnak a környezetükhöz... Egy negroid típusú ember mondjuk kevésbé szőrös mivel az emberi szétvállás óta olyan területen élnek ahol kellenek azok a tulajdonságok... De van erre ezer meg egy logikus magyarázat az meg, hogy valaki milyen az a belső tulajdonságaitól és nem pedig a külső jellemvonásaiból derül ki ennyit a nácikról... Úgyhogy emberek, kezdhetnénk mondjuk valamivel értelmesebbet is a világunkkal ahelyett, hogy vallási, vagy náció beli viszonyokról beszélünk, mondjuk első célnak kitűzhetnénk azt, hogy legyen még számunkra élhető Föld nevű bolygó a galaxisban 100 év múlva, mert sajnos erre is csekékly az esély a jelenlegi "fejlődési" ütem mellett... Utána mondjuk megpróbálhatnánk a Marson megtelepedni, és felfedezni más galaxisokat lehet, hogy mondjuk Istennek is ez a célja velünk és nem pedig az, hogy Valóvilágszerűen kiszavazzuk egymást az élők sorából... Remélem elolvassa ezt valaki és elgondolkodik az írottakon...

Névtelen képe
Vogel Ádám
link 15574 | Vogel Ádám (nem ellenőrzött), sze, 2008-07-02 10:29 | A hozzászóláshoz belépés szükséges elküldöm

Shalom!
Ott voltam én is a gój motorosok rendezvényén, természetesen az ellentüntetők, az igazi magyarok az antifasiszták oldalán. Sajnálom, hogy csak most tudom veletek megosztani gondolataimat, de eddig se időm, se erőm nem volt, hogy hozzáfoglyak. A tüntetés óta sok idő telt el, már túl vagyunk a Hollán Ernő u. ban lezajlott tüntetésen is, ahol szomorúan láttam, hogy feketébe öltözött fiatalok, turullal a nyakukban és árpád sávos jelképekkel igyekeznek minket megfélemlíteni. Innen üzenem nekik, mert biztos olvassák írásainkat, hogy: NEM FÉLÜNK! Többen vagyunk, erősebbek vagyunk, mint TI!
A Hollán Ernő utcai második tüntetésen először véletlenül nem az antifasisztákhoz mentem, hanem a náci hordához. Mikor odaértem, még nem volt ott sok ember, max. 50 mindkét oldalon, így nem volt nehéz összetéveszteni a két tábort.
Odaért mellém egy fiatal, alig 16 éves gyerek, és ezt kérdezte tőlem: Elnézést uram! Nem tudja véletlenül, hogy ez az antifasiszta tüntetés?
Kedvesen válaszoltam neki: Remélem igen, de én sem vagyok biztos benne.
Örültem, hogy vannak jónevelésü fiatalok, akik elvetik az erőszakot és kiállnak fajtársaik mellett.
A fiatalember, megfordult és elindult. Hatalmas döbbenettel láttam, hogy táskáján egy árpád sávos nagymagyarország, turulos nagymagyarország, és egyéb szélsőséges, hungarista kitűzők voltak. Ekkor jöttem rá, hogy csak szórakozott velem. Meg akarta tudni melyik oldalon vagyok. Ügyesen csinálta azt meg kell hagyni. A jelképek láttán(nem vagyok már fiatal (59)), rengeteg emlék merült fel bennem. Nagyapámat, és nagybátyámat a Dunaparton végezték ki a nyilas, fekete egyenruhába öltözött bűnözők. Soha, még egyszer mondom, SOHA nem fogok megbocsátani ezeknek az embereknek és a mai követőiknek.
Nagy csalódás ért, mikor kiderült a fiatalember valódi énje.
A tüntetés alatt találkoztam egy kedves idős úrral, akivel nagyon kellemeset beszélgettünk. Mondhatni egy rugón járt az agyunk.
Még annyit szeretnék... Én zsidó vagyok, és ezt büszkén vállalom is, szüleim mindig arra neveltek, hogy büszkén vállaljam származásomat. Ma már vannak zsidók, akik nem ismerik őseink hagyományait, akik úgymond beolvadtak a mai világba, nem törődve őseik értékeivel, de én nem ilyen vagyok. Amellett, hogy dolgozom rendesen, nevelem két szép gyermekemet, elég nagy gondot fordítok arra is, hogy életem alatt megszerzett tudásomat, tapasztalatomat és küldetésemet, amit mindegyikünk megkapott, mikor világrajött - továbbadjam és véghezvigyem.

Üdvözlettel: Vogel Ádám

tudózsidó képe
tudózsidó
Regisztrált: 2006.04.07.
link 14685 | tudózsidó, v, 2008-05-18 23:09 | A hozzászóláshoz belépés szükséges elküldöm

Idézet:
Ungvári Tamás és Andrassew Iván levélváltása
2008. május 17.

Lapunk május 9-i számában "Még nem ég a Reichstag" címmel közöltük Ungvári Tamás írását. A cikk egyes részeire Andrassew Iván reagált, amelyre Ungvári Tamás válaszolt. Az alábbiakban Andrassew Iván levelét és Ungvári Tamás válaszát olvashatják.

Ungvári Tamás bocsánatáért esedezem

Ungvári Tamás gúnyol, korunk Táncsicsának nevez, ez rendben van. Sajnálom, bánt, de ez az én dolgom.

Ha úgy ítéli meg, hogy az lett volna a helyes, hallgatok rá, nem táncsicskodom tovább: bocsánatot kérek a német birodalmat éltető feliratú Wehrmacht-sisakban cigányokat ijesztgető gój motoros elnöktől, mert ki mertem gúnyolni a karszalagos-árpádsávos csapatát.

Kifogásolja, hogy Bayer Zsoltot Zsoltizom. Ez is rendben van, bár figyelembe vehetné, hogy Bayert igen fiatal kora óta ismerem. Nem tudom, hogyan tehetném ezt jóvá, de talán Ungvári Tamás elfogadja, ha alázatos vezeklésül ide írom, hogy Bayer nem Zsolti, hanem ZSOLT.

Azt írja rólam, hogy "a jó ízlés minden szabályát sutba vágva közös ifjúkorukra emlékeztette a nemzet Zsoltikáját".

Azok után, hogy Bayer Zsolt talán minden idők leggusztustalanabb módján írt Kornis Mihályról, össze-vissza hazudozva, legalábbis különös, hogy Ungvári Tamás a jó ízlést kéri számon rajtam, ha emlékeztetem Bayer Zsoltot arra, hogy miért utálja valójában Kornist. Hogy ezt miképpen lehetne másképp, mint a múltra való utalással, azt nem tudom, de szeretném, ha Ungvári Tamás egy stílusgyakorlatban megfogalmazná helyettem.

Ha Ungvári Tamás Úgy gondolja, megkövetem Bayer Zsoltot, és megkérem, hogy tekintse semmisnek azt, amit állítottam: azért híresztel olyasmiket Kornisról, hogy ő belefújta a taknyát a fürdő medencéjébe, mert rosszat mert mondani a könyvéről.

Ungvári Tamás szerint én Bayer Zsoltot emlékeztettem arra, "hogy Nürnberg egykori törvényei szerint száz-százalékos árja papírokat nehezére eshet beszerezni." Magyarul, szerinte én odazsidóztam volna Bayer Zsoltnak. Ezzel szemben én egy szóval sem említettem Bayer Zsolt származását, hanem azt jeleztem, hogy az a zsidó, akit a szélsőjobb – vagy annak nevében például a kurucinfo - annak minősít.

Ha Ungvári Tamás úgy gondolja, hogy ez helyes, kijelentem, hogy Bayer Zsolt nem zsidó, sőt abban a közhelyes vélekedésben sincs semmi igazság, hogy nem kell zsidónak lenni ahhoz, hogy a nácik valakit zsidónak minősítsenek.

Ungvári Tamás azt írja rólam, hogy "ötszáz keresztény lelket akart felvonultatni (vagy tiltakozó ívet aláíratni) a neonácik ellen, s panaszából tudjuk, nem talált, észbe se vehette, milyen kifordított kabátot öltött, amikor az újnyilasok elleni tiltakozásból kizárta a zsidókat, Jehova tanúit, a muzulmánokat és az ateistákat, akik nem tartják számon a vallási különbségeket."

Ungvári Tamás nyilván nem értette, amit itt szinte minden zsidó pontosan értett: egyáltalán nem zártam ki a zsidókat, és senki mást, hanem úgy gondolom, hogy mindaddig, amíg a keresztények nem lépnek föl az antiszemitizmus ellen Magyarországon, addig hiába minden. Elsősorban a katolikusokra és a reformátusokra - az egyházak papjaira is - gondoltam, akiknek politikai érdeklődését szinte teljesen leköti mások szexuális és párkapcsolati viselkedése, valamint az ateizmus és a liberalizmus elleni harc, miközben szeretetvallásosságuktól torkig telve képtelenek megszólalni az egyre bokrosodó gyűlölet ellen, sőt erősítik azt. Miközben tízezrek olvasták ezt, nem ötszáz, hanem mindösszesen húsz keresztény jelezte, hogy velem tiltakozik. Ha Ungvári Tamás nem érti efölötti szomorúságomat, akkor befordítom a kabátomat, és elnézést kérek. Sőt kijelentem: teljesen rendben van ez így, és bocsánatot kérek a zsidóktól, mert föl mertem szólítani a keresztényeket az antiszemitizmustól való elhatárolódásra. Természetesen bocsássanak meg nekem Jehova tanúi, a muzulmánok, bárki, és én röstellem magam.

Ungvári Tamás írásának más részeiben is nyilván igaza van, hiszen azokat föltehetően ugyanakkora fölkészültséggel és empátiával fogalmazta meg, mint a rám vonatkozó részeket.

Andrassew Iván

Andrassew Ivánnak: Ego te absolvo

.

Andrassew Ivánt megsértettem, mégse hittem, hogy megsértődik. Egy ország hálás Andrassewnek a jelen hősének, hogy az undoksági világbajnokságban dobogós és antiszemita féltehetséget, nevezett Bayer Zsoltot, kiosztotta. Ezt egy ad hominem levélben tette, megszólítva a baloldaltól a szélsőjobbig vándorló publicistát, és én ezt tartottam idétlennek. Az ember nem szólítja meg a zsidózó újságírót, aki a zsidózás pillanatától nem létezik.

De ha ezt túlzásnak tartod, jó Iván, ám legyen. Akkor vedd észbe azt a fogalmat, hogy párbajképesség. Vagy megszólíttatási képesség. Lovas István írogat leveleket fűnek fának a válasz legkisebb reményében, azoknak is, akik szóba se állnának vele. Ne tessék Zsoltikának írni, tessék Zsoltikáról írni.

S ezt nemcsak én láttam így. A Hollán utcai antifasiszta egységfront nem állt a Népszava ügy mellé, mert úgy gondolták, hogy ezt nem elég meggyőzően, s én hozzátenném, nem elég színvonalasan képviseltétek.

Andrassew tagadja, hogy bárminő célzást mégis tett Bayer származására. „Azt jeleztem, írta Andrassew, hogy az a zsidó, akit a szélsőjobb – vagy annak nevében például a kurucinfo – annak minősít.”

Ez aztán a cséphadaró! Vaskos félreértés! Egyetlen embert, vagy közösséget sem határoz meg a másik ember, vagy csoport tekintete, véleménye. A feltételezés nemcsak az önmeghatározás jogát vitatja el, hanem az autenticitást, az identitás választását. Nem a nürnbergi jobboldal mondja meg ki a zsidó. Ők, azok, a senkiháziak határozzák majd meg ki kicsoda? No de Iván!

Mennyit tudhat a zsidókérdésről az, aki ezt akár tréfásan leírja? Hát a zsidó csak az antiszemitáktól létezik, azok szülik a zsidót?

Aki ezt most itt leírta, az képviselte az antifasiszta egységfrontot, a védelmében vonult fel Budapest népe a barikádra.

Apró történelmi csapda: a mi a hősünk, nem tudja, mit beszél.

De továbbá azt is csacskaságnak tartom, hogy Andrassew felszólítja a keresztényeket, köztük a papokat, hogy határolódjanak el az antiszemitizmustól. Csakugyan hiába minden, amíg a keresztények nem határolódnak el, mint azt Andrassew állítja? A vallásháborúk múltán, a pápai nyilatkozatok nyomán nincs jelentősége papi és lelkészi nyilatkozatoknak. Maradjanak ki, ha lehet, az egyházak a politikából. Tiltakozzék minden keresztény, de nem, mint keresztény, hanem mint állampolgár, akinek a diszkrimináció nincs ínyére. A zsidózás nem vallási kérdés, a vallások intézményes képviselőinek nincs beleszólása a hétköznapi csatákba. .

Andrassew jó ügyek bajnoka, de lyukas páncélban, rozsdás fegyverekkel. Cikkeinek egy része hanyagul megírt és tővel-heggyel egybehányt mondathalmazok, melyeket a Kraftausdruck, a kemény odamondogatás csirizel össze. Ha ő képviseli a magyar sajtó elitjét, kezdhetünk gyászt ölteni.

Nem tűnt fel Andrassewnek, hogy testvérlapunk, a budapesti Népszava, melynek ő egyik vezető szerkesztője, alig kél el húszezer példány fölött? Meri-e állítani, hogy ennek nincs köze ahhoz, hogyan írják azt a lapot, sarlóval, kalapáccsal vagy tollal? Jópofán hangzó ökörségek nem pótolják az érvelést, a mérlegelést, a műgondot. Nagyon derék embernek tetszik lenni, Andrassew Iván szerkesztő úr, de attól még nem lesz igaza, hogy támadt egy kis szél a petyhüdt vitorlára.

Marx valójában Hegelre hivatkozva jegyzi meg, hogy a történelemben gyakran fordul elő látszatra ugyanaz. Az első esetben tragédiaként, majd másodjára bohózatként.

A Hollán utcában amikor a Lipótváros polgárait provokálta egy szélsőséges csoport, a közösség újabb tragédiákat próbált megakadályozni azzal, hogy egységfrontba tömörült a neofasisztákkal szemben. A Népszava tüntetés ehhez képest bohózat volt. Egy jó úgy paródiája. Az emberek egy kereskedelmi terméket, egy Népszava nevű újságot emeltek tiltakozásul a magasba, amelyet amúgy nehéz eladni. Nem hiszem, hogy itt a Hírszerzőt kellene idéznem, amelyik a lap olvasóit fogyatkozó munkásőrök táborához hasonlította, de az olyan önérzetes, ironikus, kioktató stílus, amilyennel Andrassew engem itt megszólított, sokkal több kegyelmet nem érdemel. Tapasztalati igazság, hogy olvasót sem.

Számtalan oka lehet annak, hogy a napilapfogyasztás, szerte a világon, csökkenőben van. De itt a mérték és a felelősség nem mindegy. Magyarországon ennek egyik oka, hogy a lapokat sokan írják, de kevesen szerkesztik. Bőbeszédűség és locsifecs, fennkölt duma s alpári gőg nemzedékeket szoktat le az olvasásról.

Én Andrassew Iván nevében nem merném ajkamra venni az olyan szavakat, mint fölkészültség és empátia.

Ungvári Tamás

http://www.nepszava.com/index.php?topic=1&page=4143

Névtelen képe
Mihalovits Agnes
link 14655 | Mihalovits Agnes (nem ellenőrzött), p, 2008-05-16 16:09 | A hozzászóláshoz belépés szükséges elküldöm

Sajnalom,hogy ezt kellett latnom. Igaza lehetett Landeszmann Gyorgynek..
Ilyenek vagyunk es nem akarunk tanulni a multbol.Ahogy latom, rohamosan balkanizalodunk.
Ki vedi meg a joszandeku embereket? Azt hiszem ez nem a civil szervezetek dolga.

Névtelen képe
csété
link 14495 | csété (nem ellenőrzött), h, 2008-05-05 09:04 | A hozzászóláshoz belépés szükséges elküldöm

Kedves videózó!

Nagyon örülök, hogy vannak akik néven nevezik a dolgokat és vannak, akik ezt megörökítik. Jómagam nem tudtam, hogy ekkora a baj ebben az országban, ezekben a fejekben. Sok sikert kívánok a kamerázáshoz, riportkészítéshez, mert valóban szükség van, hogy minél több helyről, irányból és módon felébredjenek az emberek, hogy soha többé ne játszódhasson le sem Budapest, sem Magyarország utcáin az, ami 64 évvel ezelőtt történt...

tudózsidó képe
tudózsidó
Regisztrált: 2006.04.07.
link 14487 | tudózsidó, szo, 2008-05-03 13:25 | A hozzászóláshoz belépés szükséges elküldöm


tudózsidó képe
tudózsidó
Regisztrált: 2006.04.07.
link 14457 | tudózsidó, sze, 2008-04-30 23:11 | A hozzászóláshoz belépés szükséges elküldöm

Ezen a verzión pedig a tudózsidó is megtekinthető munka közben Smile


tudózsidó képe
tudózsidó
Regisztrált: 2006.04.07.
link 14446 | tudózsidó, sze, 2008-04-30 14:14 | A hozzászóláshoz belépés szükséges elküldöm
Előzmények: ‹ 14439

Idézet:
miért van az, ha valaki kamerát és mikrofont lát, parttalanul folyik belőle a szó. Képtelen megállni egy értelmes, bővített mondatnál?

Azért, mert én beszéltetem őket, ugyanis többre vagyok kíváncsi egy bővített mondatnál. A Füles márcsak ilyen kiváncsi...

perah képe
perah
Regisztrált: 2006.06.13.
link 14440 | perah, sze, 2008-04-30 08:15 | A hozzászóláshoz belépés szükséges elküldöm

sokminden válhat alkalmassá megfélemlítésre is akár, de azért nem kéne mindenben nácit látni ha nem az.



_____________________________________

פרח


Névtelen képe
posalaki
link 14439 | posalaki (nem ellenőrzött), sze, 2008-04-30 07:21 | A hozzászóláshoz belépés szükséges elküldöm

Amit a video-felvételen láttunk: "ne piszkáljatok sorstalanok!" és wehrmacht rohambili motoros fejvédő helyett (vajon megfelel-e a szabványnak?). Az un. NEMZETI jelképek alatt bőgetve vonuló motorosok vajon szelídek-e? Vajon nem alkalmas ez az alakzat mások megfélemlítésére? Ünnepi koszorúzás megzavarására? pl. 2006. október 23-án Kosáry Domokos megszégyenítésére?
Más kérdés: miért van az, ha valaki kamerát és mikrofont lát, parttalanul folyik belőle a szó. Képtelen megállni egy értelmes, bővített mondatnál?

tudózsidó képe
tudózsidó
Regisztrált: 2006.04.07.
link 14438 | tudózsidó, sze, 2008-04-30 01:16 | A hozzászóláshoz belépés szükséges elküldöm

Raj Tamás: "Kikérem magamnak!"

Névtelen képe
zieglergéza
link 14437 | zieglergéza (nem ellenőrzött), sze, 2008-04-30 00:46 | A hozzászóláshoz belépés szükséges elküldöm

szegény - szegény Magyarország